o poskytovaní služieb v oblastiach terapií, konzultácií, školení, seminárov, tréningov, prednášok, osobného mentoringu a rozvojových workshopov.

I.Vymedzenie pojmov

1) Predávajúcim a zároveň prevádzkovateľom internetovej stránky www.kvetkasobotova.sk je spoločnosť Findirect AK s. r. o., Melek 148, 952 01 Melek, IČO: 54 116 341, Slovenská republika, v zastúpení Kvetoslavou Sobotovou, konateľkou spoločnosti.
2) Poskytovateľ služieb ponúkaných na internetovej stránke www.kvetkasobotova.sk je spoločnosť Findirect AK s. r. o., Melek 148, 952 01 Melek, IČO: 54 116 341, Slovenská republika, v zastúpení Kvetoslavou Sobotovou, konateľkou spoločnosti.
3) Užívateľ – Užívateľ digitálneho obsahu produktu, účastník online programu alebo príjemca služby, ktorý s predávajúcim uzavrie zmluvu ohľadom služby/produktu.
4) Spotrebiteľ – Fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní Zmluvy s Predávajúcim koná mimo rámca svojej podnikateľskej činnosti alebo mimo rámca samostatného výkonu svojho povolania. Pokiaľ Užívateľ v objednávkovom formulári uvedie svoje IČO, má sa za to, že Zmluvu neuzatvára ako Spotrebiteľ.
3) Kupujúcim, respektíve objednávajúcim (objednávateľom) je každý návštevník, ktorý prostredníctvom web stránky www.kvetkasobotova.sk (a ostatných priradených stránok) vytvoril objednávku alebo rezerváciu na vybranú službu.
4) Objednávka vzniká rezervovaním konkrétneho termínu na poskytnutie služby, prostredníctvom osobnej/elektronickej/telefonickej komunikácie, resp. riadne vyplneným a odoslaným elektronickým objednávkovým formulárom, ktorý bol potvrdený aj zo strany Predávajúceho. Kupujúci plne uznáva elektronickú komunikáciu, predovšetkým prostredníctvom webovej stránky www.kvetkasobotova.sk, e-mailovej komunikácie, ako aj telefonickej komunikácie. Týmto vzniká návrh užívateľa na uzavretie zmluvy.
5) Službou sú skupinové a individuálne terapie a kurzy osobného rozvoja (v cene uvedené na internetovej stránke, alebo na vystavenej faktúre).
6) Zmluvu tvorí Objednávka, potvrdenie Objednávky a tieto Obchodné podmienky. Je uzatváraná v slovenskom jazyku, uložená u Poskytovateľa v elektronickej podobe a Užívateľovi bude sprístupnená na základe písomnej žiadosti.

II. Predmet a uzavretie zmluvy

1) Predmetom kúpnej zmluvy je poskytnutie služieb – osobných/online stretnutí formou konzultácií, terapií, školení, seminárov, tréningov, prednášok, osobného mentoringu a workshopov v oblasti osobného rozvoja.
2) Potvrdením objednávky, resp. poskytnutím faktúry zo strany Predávajúceho vzniká kúpna zmluva, ktorú je možné meniť, rušiť alebo dopĺňať len na základe vzájomnej dohody medzi Kupujúcim a Predávajúcim, ak zákon alebo iný právny predpis neustanovuje inak. Kupujúci je odoslaním objednávky viazaný k zaplateniu kúpnej ceny objednanej služby.
3) Uzavretím kúpnej zmluvy Kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí. Predávajúci potvrdzuje, že poskytne Kupujúcemu služby v dohodnutom rozsahu. Tieto obchodné podmienky sú verejne dostupné na internetovej stránke www.kvetkasobotova.sk a kupujúci má možnosť sa s nimi oboznámiť pred vlastným uskutočnením objednávky . Tieto obchodné podmienky tvoria neoddeliteľnú súčasť uzavretej zmluvy.

III. Objednávka služieb

1) Pri objednávaní alebo rezervácii služieb alebo on-line produktov je Kupujúci povinný uvádzať správne a pravdivo všetky údaje. Údaje uvedené Kupujúcim pri objednávaní alebo rezervácii služieb alebo on-line produktov sú Predávajúcim považované za správne.
2) Službu je možné u Poskytovateľa objednať prostredníctvom objednávkového formulára Calendly, ktorého odkaz je uvedený na webovej stránke www.kvetkasobotova.sk alebo kontaktného formulára umiestneného na webovej stránke www.kvetkasobotova.sk. Tu sú tiež
prezentované aktuálne balíky služieb Poskytovateľa.
3) Zmluva o poskytnutí služieb je uzatvorená potvrdením objednávky zo strany
Predávajúceho. Prijatie objednávky Predávajúci potvrdí Objednávateľovi zaslaním e-mailu na jeho elektronickú adresu uvedenú v objednávke. Súčasťou tohto potvrdzujúceho e-mailu je zhrnutie objednávky a tieto Všeobecné obchodné podmienky vo formáte pdf alebo obdobnom. Doručením tohto potvrdzujúceho e-mailu je Zmluva uzavretá a tento e-mail predstavuje súčasne potvrdenie o jej uzavretí.
4) Predávajúci sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach, ktoré sa týkajú
súkromia či obchodného tajomstva klienta, a ktorých prezradenie by mohlo viesť k poškodeniu klienta. Obsah terapie/konzultácie je dôverný.
5) Poradenstvo je prevádzkované Poskytovateľom osobne alebo online prenosom s tým, že formu spojenia určuje Poskytovateľ a zaväzuje sa o nej Kupujúceho včas oboznámiť. Osobné konzultácie a terapie prebiehajú na vopred dohodnutom mieste.
6) Stretnutie začína bežať v presne dohodnutú hodinu. V prípade, že Kupujúci nebude v dohodnutú hodinu na konzultáciu/terapiu pripravený, zmeškaný čas sa započítava do doby konzultácie/terapie. V prípade, že v dohodnutú hodinu nebude pripravený Poskytovateľ, nahradí premeškaný čas Kupujúcemu v náhradnom termíne. Pokiaľ konzultácia/terapia neprebehne z dôvodov na strane Kupujúceho bez toho, aby Kupujúci svoju neúčasť na konzultácii/terapii ospravedlnil najmenej 24 hodín vopred, má sa za to, že
konzultácia/terapia prebehla.
7) Po odoslaní objednávky je Objednávateľovi vystavená a doručená faktúra. Faktúra je odoslaná na emailovú adresu uvedenú v objednávkovom formulári.

IV. Poskytovanie služieb

1. Služby (terapie, konzultácie, mentoring a pod.) sú poskytované Kvetoslavou Sobotovou,
konateľkou Predávajúceho, a to spôsobmi uvedenými pri popise služby na webe www.kvetkasobotova.sk.
2. K poskytnutiu služby dôjde až po úplnom zaplatení ceny. Ak nedôjde k zaplateniu ceny do dohodnutého termínu stretnutia, je Poskytovateľ oprávnený službu Užívateľovi v tomto termíne neposkytnúť.
3) Pokiaľ zo zvlášť závažného dôvodu (napr. choroba) nebude Poskytovateľ môcť službu poskytnúť v dohodnutom termíne, túto skutočnosť Kupujúcemu oznámi a dohodne sa s ním na náhradnom termíne. Ak nebude Poskytovateľ môcť službu zo zvlášť závažného dôvodu poskytnúť ani v náhradnom termíne, má Kupujúci právo od zmluvy odstúpiť a požadovať vrátenie ceny, resp. jej pomerné časti zodpovedajúce neposkytnutým službám (suma za poskytnuté služby sa nevracia).

V. Cena

1) Nie sme platcami DPH. Všetky uvádzané ceny na webovej stránke www.kvetkasobotova.sk sú konečné. Kupujúci je viazaný cenou uvedenou na stránke www.kvetkasobotova.sk v momente vykonania nákupu.
2) V prípade „balíčka“ alebo inak zvýhodneného či zvlášť zostaveného produktu, ktorého súčasťou sú konzultácie, terapie, či obdobné služby, je cena stanovená za „balíček“, resp. produkt, nie za jeho časti.

VI. Platobné a dodacie podmienky a možnosti platby

1) Kupujúci po vyplnení objednávky, či rezervácie je povinný uhradiť platbu pre dokončenie objednávky. Za služby je možné platiť prevodom na bankový účet (číslo bankového účtu bude poskytnuté vo faktúre),
2) Predávajúci je povinný poskytnúť dohodnuté služby – uskutočniť osobné stretnutie, alebo poskytnúť stretnutie pomocou elektronickej komunikácie s Kupujúcim v dohodnutom dátume v objednávke, alebo v inom dátume na základe dohody s Kupujúcim.

VII. Práva kupujúceho

1) Kupujúci má tieto práva:
a) Právo na poskytnutie informácií pred uzavretím zmluvy. Tieto informácie sú uvedené na
webovej stránke Poskytovateľa a v týchto obchodných podmienkach.
b) Kupujúci súhlasí s tým, že Predávajúci môže začať s poskytovaním služby podľa zmluvy uzavretej v súlade s týmito obchodnými podmienkami bezodkladne po jej uzavretí, a to aj pred uplynutím zákonnej lehoty na odstúpenie od zmluvy o poskytovaní služieb. Kupujúci berie na vedomie, že pokiaľ dôjde k splneniu záväzkov Poskytovateľa zo zmluvy uzavretej podľa týchto obchodných podmienok pred uplynutím zákonnej lehoty na odstúpenie od zmluvy, nemá Kupujúci v dôsledku vyslovenia súhlasu podľa predchádzajúcej vety právo na odstúpenie od zmluvy o poskytovaní služieb podľa ustanovenia § 1829 ods. 1 občianskeho zákonníka.
c) Kupujúci zároveň berie na vedomie, že nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy, kde predmetom zmluvy bolo dodanie on-line produktu, pretože ide o tzv. zmluvu o dodanie digitálneho obsahu v zmysle § 1837 písm. l) Občianskeho zákonníka, ktorý nebol dodaný na hmotnom nosiči a bol dodaný s predchádzajúcim výslovným súhlasom Kupujúceho pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy.
d) Ak nejde o prípad, keď nemožno od zmluvy odstúpiť (ustanovenie odseku b) a c) tohto článku) je Kupujúci oprávnený od zmluvy uzavretej podľa týchto obchodných podmienok odstúpiť, a to v lehote štrnástich (14) dní od jej uzavretia. Právo odstúpiť od zmluvy v zákonnej lehote 14 dní, Spotrebiteľ uplatní tak, že pošle Predávajúcemu e-mail, ktorý bude obsahovať informáciu o odstúpení od zmluvy. Informácia bude mať nasledujúce znenie: “Ja, nižšie podpísaný XY, nar. dňa 000000, odstupujem od zmluvy z …………., ktorá bola uzatvorená s Vami na jednej strane ako Predávajúcim a mojou osobou na strane druhej ako Kupujúcim.“
e) Právo na mimosúdne riešenie sporu – v prípade, že medzi Predávajúcim a Kupujúcim vznikne spor, ktorý sa nepodarí vzájomne vyriešiť, má Spotrebiteľ právo na mimosúdne riešenie sporu s Predávajúcim s tým, že mimosúdne riešenie sporu prislúcha Slovenskej obchodnej inšpekcii. Toto právo možno uplatniť do jedného roka odo dňa, keď Kupujúci uplatnil u Predávajúceho právo, ktoré je predmetom sporu.

VIII. Náhrada škody pri neprevzatí služby

1) Predávajúci má právo na náhradu škody (podľa ust. § 420 a nasl. Občianskeho zákonníka), v prípade že si Kupujúci objednal službu, ktorú nestornoval a zároveň nezaplatil dojednanú kúpnu cenu. Týmto konaním Kupujúci porušil svoju povinnosť uvedenú v časti Platobné podmienky a možnosti platby, podľa ktorej je Kupujúci povinný zaplatiť dojednanú sumu.
2) Pri určovaní výšky náhrady škody, Predávajúci berie do úvahy predovšetkým administráciu objednávky, ako aj všetky ostatné náklady, ktoré mu vznikli s realizáciou predmetnej objednávky a zároveň má právo si účtovať i ušlý zisk. Predávajúci má právo aj neuplatniť si právo na náhradu škody alebo si uplatniť toto právo len z časti.

IX. Storno podmienky a záručné podmienky

1) Konzultačné/Koučingové/Terapeutické služby môžu byť bez poplatku zrušené alebo presunuté do 24 hodín pred termínom dodania služby zo zvlášť závažných dôvodov (napr. choroba). Pri zrušení služby menej ako 24 hodín pred dohodnutým termínom alebo pri nezrušených termínoch bude zaúčtovaný storno poplatok vo výške 100 %.
2) Záručné podmienky sa na tento druh poskytovanej služby nevzťahujú.

X. Zodpovednosť

1) Findirect AK s. r. o., Melek 148, 952 01 Melek, IČO: 54 116 341, Slovenská republika, v zastúpení Kvetoslavou Sobotovou, nie je zodpovedná za úspech klienta a negarantuje naplnenie požadovaných výsledkov. Tie sú závislé na mnohých faktoroch a preto pred vstupom do spolupráce Kupujúci prijíma vlastnú zodpovednosť za (ne)dosiahnutie požadovaných výsledkov.
2) Užívateľ, resp. Spotrebiteľ berie na vedomie, že produkty/služby užíva na vlastné riziko a že závisí iba na ňom, akým spôsobom informácie využije a aké výsledky dosiahne. Predávajúci nezodpovedá za výsledky, napr. v duševnom či podnikateľskom rozvoji, ktoré užívateľ v súvislosti s užívaním produktu/služby zaznamená, pretože tie sú závislé na celkovej práci v oblasti duševného rozvoja. Predávajúci nenesie zodpovednosť ani za akúkoľvek prípadnú majetkovú či nemajetkovú ujmu. Produkty ani služby nenahradzujú zdravotnú starostlivosť.

XI. Záverečné ustanovenia

1) Predávajúci prehlasuje, že všetky osobné údaje sú dôverné a budú použité výhradne k uskutočneniu plnenia kúpnej zmluvy medzi Predávajúcim a Kupujúcim a nebudú inak zverejnené a poskytnuté tretej strane.
2) Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto všeobecné obchodné podmienky aj bez predchádzajúceho upozornenia Kupujúceho. V prípade zmeny Všeobecných obchodných podmienok sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom tých Všeobecných obchodných podmienok, ktoré boli platné v momente odoslania objednávky Kupujúcemu, a tieto sú prístupné na internetovej stránke Poskytovateľa. Odoslaním objednávky Kupujúci potvrdzuje, že si prečítal Všeobecné obchodné podmienky a súhlasí s ich znením.
3) Zvláštne dojednania medzi Predávajúcim a kupujúcim (objednávateľom) odchyľujúce sa od týchto obchodných podmienok majú prednosť.
4) Inak neupravené vzťahy v týchto všeobecných obchodných podmienkach ako v ich neoddeliteľných súčastiach (prílohách) sa riadia podľa príslušných ustanovení predovšetkým Zákona č. 185/2015 Z.z., Zákona č. 40/1964 Zb., Zákona č. 250/2007 Z.z., Zákona č. 102/2014 Z.z., Zákona č. 122/2013 Z.z., Zákona č. 22/2004 Z.z. ako aj Zákona č. 513/1991 Z.z.
5) Tieto všeobecné obchodné podmienky sú zverejnené na internetovej stránke www.kvetkasobotova.sk
6) Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 1.3.2023

 

V Nitre dňa 1.3.2023
Ing. Kvetoslava Sobotová
Findirect AK s.r.o.